خبرگزاری کار ایران

کشف 170 کیلو گوشت غیربهداشتی در دو رستوران بین راهی آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۹۸

رئیس اداره دامپزشکی آبیک از کشف 170 کیلو گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی و پلمب دو رستوران بین راهی در آبیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا صفرچی با اعلام این خبر گفت: در بازدید توسط دستگاه‌های نظارتی شهرستان آبیک که با هماهنگی اداره دامپزشکی از رستوران‌های بین راهی صورت پذیرفت، 170 کیلوگرم از انواع گوشت قرمز و سفید که فاقد هویت و به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد کشف و امحاء شد.

رئیس اداره دامپزشکی آبیک ادامه داد: در این بازدید نماینده دادستانی آبیک و اداره بهداشت به عنوان دستگاه‌های مطالبه‌گر بعد از اقدام کارشناسی، توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در مورد تخلف صورت گرفته در نحوه نگهداری و عرضه مواد خام دامی، دو رستوران بین راهی را پلمب کرده و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد.

وی عنوان کرد: نگهداری و عرضه هرگونه فرآورده خام دامی بی‌هویت در رستوران‌ها ممنوع بوده و صاحبان مراکز طبخ و عرضه غذا باید مواد مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده از فرآورده خام دامی منجمد که دارای بسته بندی و تاریخ تولید و انقضا است، در رستوران‌ها بلامانع بوده، اما منجمد کردن فرآورده‌های خام دامی تازه، در رستوران‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز