خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۹۴۸

استاندار فارس گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم است.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در دیدار با مدیران کل حوزه عمرانی استانداری فارس، اظهار داشت: لازم است برای تحقق هرچه سریع تر وعده دولت و استفاده از پروژه های عمرانی در مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم‌

 در ابتدای این دیدار محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، خطوط ریلی، فرودگاه بین المللی شیراز، پروژه نهضت ملی مسکن و ... ارائه کرد.

 استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت نظارت بر پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به ویژه ابر پروژه‌ها می‌بایست برای هر پروژه یک مدیر به عنوان ناظر ویژه معرفی شود.

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را یکی از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و اذعان داشت: برای تکمیل این پروژه ها بویژه مواردی که مشمول زمان شده اند دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریع تر آن و استفاده در مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم.

 ایمانیه در ادامه مدیرکل مدیریت بحران را موظف کرد با هماهنگی و همکاری دفتر فنی و حمل و نقل ترافیک در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و ساماندهی پایگاه‌های چند منظوره مدیریت در شهرستان‌ها اقدام کند.

وی همچنین در جریان گزارش عملکرد و همچنین برنامه‌های در دست اقدام ادارات کل مدیریت بحران، دفتر فنی و امور حمل و نقل و ترافیک، دفتر امور شهری و شوراها و همچنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز