خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

عدم استفاده از سلایق مختلف ما را در تصمیم‌سازی با مشکل مواجه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۶۸

فرماندار شهرستان قزوین گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و برای خدمت رسانی به مردم باید گرایش‌ها و دیدگاه‌های سیاسی کنار گذاشته و شده و از نظرات کارشناسی تمام سلایق استفاده شود و عدم استفاده از همه گروه‌ها ما را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در نشست با معتمدین شهرستان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست‌ها باید بدون خط کشی‌های سیاسی باشد تا بتوان مشکلات موجود را درست بررسی کرده و به راه حل رسید و استفاده نکردن از نظرات همه گروه‌ها ما را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: دعوای این روزها اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیست و دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است و در این موقعیت مشغول شدن به خط بندی‌های سیاسی آسیب‌زا خواهد بود.

این مسئول اظهار کرد: در حوادث اخیر و رسیدن به اغتشاش فضای مجازی از نقش مهمی برخوردار بود، رسانه‌های معاند در این فضا موجوی از دروغ علیه کشورمان را ایجاد می‌کنند و عده‌ای هم در داخل هم بدون در نظر داشتن عواقب به آن دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: باید برای مدیریت درست فضای مجازی به دنبال راه حل باشیم، البته باید حریف شخصی هم مورد توجه قرار گیرد به طوری که امکان ارائه نظرات مختلف وجود داشته باشد، اما باید مانع از دروغ‌پردازی‌های بدون سند شد.

کاظمی بیان کرد: موسیقی‌های زیرزمینی یکی از مواردی بود که در حوادث اخیر نقش ایفا می‌کرد و ضمن القای ناامیدی و سیاهی درمورد کشور به ایجاد هیجانات کاذب و زودگذر در نوجوانان و افراد منجر شد، در این شرایط با توجه به اهمیت رسانه‌ها در حوزه محتوا و ساختار رسانه‌ها به ارتقا نیاز داریم.

وی ادامه داد: آموزش عمومی و عالی هم باید بتواند با رشد رسانه‌ها خود را به‌روز کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه به بخش‌هایی از مشکلات شهرستان قزوین و نارضایتی‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در دهه 90 در حوزه‌های اقتصادی نمره قابل قبولی کسب نکرده‌ایم که البته درحل حاضر برای بهبود شاخص‌های اقتصادی اقداماتی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: بلاتکلیفی تعاونی‌های مسکن یکی از مواردی است که باعث نارضایتی اجتماعی شده و باتوجه به سوء تدبیر در برخی از این تعاونی‌ها حل مشکلات موجود زمان‌بر است.

این مسئول در ادامه به نانوایی‌ها، گسترش حاشیه نشینی و تعداد مهاجران در شهرستان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: براساس آمارهای غیررسمی 100 هزار مهاجر از کشور افغانستان در شهرستان قزوین حضور دارند که باید تمهیدات ویژه در این باره درنظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به تحول در تصمیم‌سازی کمک می‌کند و در این اندیشکده‌ها از ظرفیت‌های کارشناسی موجود برای اتخاذ بهترین تصمیم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز