خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا:

نقش اساسی در اجرای طرح‌ها مشارکت مردم توسط بخشداران و شوراهای بخش و دهیاران است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۷۹

فرماندار صومعه سرا گفت: نقش اساسی در اجرای طرح‌ها ترغیب و مشارکت مردم توسط بخشداران و شوراهای بخش و دهیاران است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در کمیته فنی کارگروه بررسی طرح های بوم گردی گفت : هدف از برقراری مستمر این جلسات انعکاس برنامه ها و اهداف دولت و برداشتن گام‌های موثر در عمران و آبادانی شهرستان است.

وی همچنین ادامه داد : نقش اساسی در اجرای طرح ها ترغیب و مشارکت مردم توسط بخشداران و شوراهای بخش و دهیاران است که نسبت به شناسایی مکانهای مورد نظر با توجه به سهمیه شهرستان همکاری لازم را معمول دارند.

وی گفت: با توجه به محدودیت هایی که در بحث تالابها مطرح شده نسبت به استفاده از آب بندانها و  طرح آن در جلسات آینده نیز اشاراتی داشتند.

فتح اللهی در ادامه به عدم دریافت  هزینه های کارشناسی اشاره کرد و افزود : اکنون که تعداد جامعه هدف ما مشخص و شناسایی شده باید نسبت به  تسریع در انجام فرایندها تلاش بیشتری کنیم.

فرماندار در پایان از مدیران میراث فرهنگی و بنیاد مسکن خواستندنسبت به ابهامات و سئوالاتی که برای مردم مطرح است، تخصصی تر در این کارگروه پیشرفته و در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی مردم باشند.

وی همچنین تاکید کرد بخشداران گزارش و جمعبندی جلسات برگزار شده در راستای این کارگروه را در جلسه بعدی طرح کرده و بصورت جدی پیگیر این مصوبات باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز