خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

رشد 18 درصدی شاخص اجرای طرح‌های هادی رودسر در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۰۱

فرماندار رودسر گفت: سطح کیفی و کمی فعالیت بنیاد مسکن در رودسر رشد چشمگیری داشته و شاخص اجرای طرح‌های هادی در شهرستان از 16 درصد در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید به 34 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند .

جانبازی در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهرستان انجام داده است و نقش بسزایی در عمران و آبادانی منطقه داشته و عملکرد آن قابل توجه است .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: سطح کیفی وکمی فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان رودسر رشد چشمگیری داشته و شاخص اجرای طرحهای هادی در شهرستان از 16 درصد در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید به 34 درصد رسیده است .

وی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبارات موجود باید از شاخص متوسط استانی پیشی گرفته و با تلاشی مضاعف عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم، افزود: تلاش در دریافت کامل تخصیص اعتبارات از اولویت های کاری می باشد و باید سعی شود  100 درصد اعتبارات تملک دارایی دریافت گردد .

جانبازی با بیان اینکه در سالهای متمادی دولت یازدهم اعتبارات قابل ملاحظه ای به اجرای طرح های هادی اختصاص یافته گفت : همه سعی و تلاش ما این است که در اجرای طرح هادی به متوسط عملکرد استانی برسیم و الحمدا... در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

وی به افزایش جمعیت و میل و رغبتی که به سمت زندگی در روستاها در جامعه ایجاد شده اشاره نمود و افزود: با افزایش وسایل و امکانات رفاهی در مناطق روستایی و انجام امور زیر بنایی شاهد حضور بسیاری از مردم برای زندگی در روستا هستیم که این خود لازمه تجدید نظر و بازنگری در طرح های هادی تعدادی از روستاهای منطقه را افزایش می دهد و باید در این زمینه پیگیری های مستمر انجام پذیرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان  به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری اشاره نمود و تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که به گونه ای برنامه ریزی نمائیم تا شاهد حضور حداکثری آحاد مردم در این انتخابات باشیم .

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان مجریان قانون سعی می کنیم تا انتخابات قانونمند ،سالم و با کمال امنیت و هرچه باشکوهتر برگزار گردد و در این راستا از شما عزیزان و همه مردم می خواهیم که حضور گسترده در این امر مهم داشته باشید .

جانبازی به شور انتخاباتی ایجاد شده در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی درست بتوانیم پاسخگوی مناسبی برای این شور انتخاباتی ایجاد شده در جامعه باشیم .

21 لغایت 31 فروردین ماه به عنوان هفته تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام خمینی (ره) نامگذاری شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز