خبرگزاری کار ایران

پوشش ۷۹ درصدی دهستان‌های گیلان از طرح کالابرگ الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۰۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: از ۱۱۳ دهستان استان، ۹۰ دهستان تاکنون از مزایای طرح کالابرگ الکترونیک بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش آقاجانی گفت: از ۱۱۳ دهستان استان ، طرح کالابرگ الکترونیک تاکنون در ۹۰ دهستان فعال شده و اهالی این دهستان از مزایای این کالابرگ بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید کالابرگی تاکنون در گیلان انجام شده که بیش از هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال آن از اعتبار یارانه‌ای و بقیه نقدی پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: بیش از ۱۱۶ هزار خانوار گیلانی زیر پوشش این طرح قرار دارند و از زمان اجرای این طرح تاکنون ۳۵۸ هزار و ۴۴۵ تراکنش برای در قالب این طرح انجام شده است.

سیاوش آقاجانی با بیان اینکه همه شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند، افزود: مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به ۴۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای استان کالا‌های ضروری خود را از طریق طرح کالابرگ الکترونیک تهیه کنند.

همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار (شما) و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود در این طرح مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز