خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

اعتبار یارانه‌های همه دهک‌های اول تا سوم 20 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۹۴۳

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از امروز دوشنبه 29 خرداد اعتبار یارانه های همه سه دهک یک تا سه در استان 20 درصد افزایش یافت

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز دوشنبه - بیست نه خرداد - در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه‌ها در مرحله اول پس از بهره‌مندی اقشار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی این بار برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم از امروز دوشنبه اجرا می‌شود، اظهار داشت: با توجه به پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و تحقق حمایت‌های دولت برای تامین سبد غذایی خانوارها این افزایش اعتبار در مرحله دوم اجرایی شد و مشمولین این طرح می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس  این  طرح، شرط بهره‌مندی از افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه‌‌ها برای این سه دهک، خرید بیش از ۸۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در فروشگاه‌های خُرد و زنجیره‌ای در استان اشاره کرد و گفت: این کالاها شامل مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر، برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی است.

جهانی بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون یک هزار 737 فروشگاه زنجیره‌ای و خُرد به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند و تعداد 18 هزار و 194 تراکنش نیز در این زمینه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 391 خانوار نیز در سطح استان از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کرده‌اند، اظهار کرد: همچنین تاکنون خانوارهای سطح استان بیش از  50 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خود را از طریق این طرح خریداری کرده‌اند. 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: شهروندان استان و بهره‌مند شده از این طرح می‌توانند برای اطلاع از آدرس فروشگاه‌های تجهیز شده از طریق اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار " شما " یا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع از میزان اعتبار خرید خود آگاه شوند. 

وی در پایان به تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و تمهیدات لازم جهت اجرای بهتر این طرح در سطح استان اشاره کرد و گفت: لرستان در اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک جزو استان‌های موفق بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز