خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

یکپارچه‌سازی هزار و ۵۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۹۷

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان گفت: از چهار هزار و ۴۶۰ هکتار اراضی کشاورزی استان، تاکنون هزار و ۵۶۰ هکتار یکپارچه‌سازی شده است.

به گزارش ایلنا، بهرام میردریکوند امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۳ سایت به عنوان پایلوت یکپارچه سازی انتخاب شده است، گفت: از مجموع هزار و ۵۰۸ پلاک که مشکل تداخل داشتند، تاکنون ۸۲۳ پلاک در کمیسیون رفع تداخل استان تعیین تکلیف شده است.

 وی به طرح رفع تداخلات ارضی اشاره کرد و افزود: مساحت ۸۲۳ پلاکی که رفع تداخل آن‌ها انجام شده، یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۰۵ هکتار است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در نتیجه بررسی‌های ۸۲۳ پلاکی که تعیین تکلیف شده، ۳۹ هزار و ۶۹۵ هکتار حق قانونی کشاورزان از منابع ملی کسر و به آن‌ها بازگردانده شد.

میردریکوند با اشاره به اینکه ۸۰ درصد پلاک‌های تداخل ارضی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شده است، اظهارداشت: امسال ۳۷۹ پلاک تعیین تکلیف شده و برنامه‌ریزی ما این است که تا پایان سال طرح رفع تداخل ارضی استان بسته شود.

وی ادامه داد:  از ۵۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی لرستان ۳۴۲ هزار و ۹۰۷ هکتار در نتیجه بررسی کمیسیون تثبیت شده و آماده صدور سند در قالب طرح کاداستر است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه بعد از رفع تداخلات ارضی نوبت به طرح کاداستر می‌رسد، گفت: تاکنون ۲۶۸ هزار هکتار معادل هفت هزار و ۱۰۰ سند تک برگ صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز