خبرگزاری کار ایران

رویداد دو روزه جامعه پرداز در قزوین به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵۳

رویداد جامعه پرداز پس از دو روز نشست‌های تخصصی و مهارتی و تبادل نظر اساتید و کنشگران اجتماعی و انتقال تجارب و دانش اساتید راهنما و امضای تفاهم نامه همکاری به فعالیت خود در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار (اردوگاه جهان آباد) قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این رویداد ۱۵۰ کنشگر در قالب ۲۷ تیم در مدت دو روز با هم افزایی در محور‌های خانواده، هویت زن و فرزندآوری و بحث و گفتگو برای فعالیت‌های اجرایی برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در این مراسم گفت: امروز در جنگ نابرابری هستیم که اگر دقت و مراقبت نکنیم آسیب می‌بینیم لذا خود مردم باید در این نبرد حضور پیدا کرده و برای مقابله آماده باشند.

وی افزود: همانگونه که درجنگ با حضور مردم پیروز میدان بودیم امروز هم با تجربه آن دوران بایستی در تهاجم فرهنگی وارد میدان شده و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده بیان کرد: دنبال افراد میدانی بودیم تا با کسانی که توان و ظرفیت کار دارند بتوانیم رویداد را اجرایی کنیم و به نتیجه برسیم.

رویت تصریح کرد: کسانی که در رویداد شرکت کردند برگزیدگان عملیاتی هستند تا با کمک آن‌ها برای آینده تلاش کنیم و موثر باشیم.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده اظهارداشت: موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبری است و باید این منویات را با کمک کنشگران مردمی پیاده کنیم و باید همه دلسوزان نظام با هم پای کار باشند تا مطالبات رهبری جامه عمل بپوشد.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج در دختران و پسران نگران کننده است و امروز تشکیل خانواده در پسران به ۳۱ سال و دختران به ۲۶ سال رسیده که باید برای آن تدبیر کنیم.  

رویت لیان کرد: در شش استان این رویداد برگزار شده که امسال در سومین استان در قزوین هم به خوبی برگزار شد و با تداوم این حرکت امیدواریم به اهداف تعیبن شده دست یابیم.

وی گفت: رویداد جامعه پرداز در حقیقت آغازی است بر یک رویداد بزرگ دیگر که نتایج آن با افزایش جمعیت به اقتدار نظام اسلامی و مردم کمک خواهد کرد.

در ادامه کنشگران هفت طرح خود را که به تفاهم نامه منجر شده را ارائه کردند و در این نراسم از راهنمایان و اساتید آقایان گودرزی، رویت، مروتی، اسکندری و آوند و کنشگران فعال تقدیر شد.

 این رویداد ملی برای هم افزایی فعالان گروه‌های مردم نهاد با موضوع اجتماعی برگزار شد و قرار است تا پایان سال، ۱۸ استان رویداد جامعه پرداز را اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز