خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

مدیریت سوخت در واحدهای صنعتی شهرستان البرز مدنظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۴۷۰

فرماندار شهرستان البرز گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم توجه به سوخت دوم و جایگزین در شرکت‌ها به دلیل محدودیت‌های منابع گازی باید تمهیدات لازم جهت مدیریت سوخت واحدهای صنعتی اتخاذ شود.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی مدیران و صاحبان صنایع شهرستان البرز با فرماندار با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان برگزار شد.

مصطفی غفوری در این نشست گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل چنین جلساتی، شنیدن مسائل شرکت‌ها و ارجاع آن‌ها به دستگاه‌های خدمات‌رسان توسط مدیران میانی آن‌ها است چرا که آن‌ها با اشراف کامل نسبت به موضوعات تخصصی می‌توانند تصویر مناسب و واقعی از وضعیت موجود، جهت اتخاذ راهکارهای کاربردی ارائه دهند.

فرماندار شهرستان عنوان کرد: شرکت‌ها نیز نسبت به تأمین سوخت جایگزین مصرفی خود اقدام کنند و درصورت بروز مشکل، مجموعه مدیریتی شهرستان، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

فرماندار شهرستان البرز اظهار کرد: دولت سیزدهم به سمت اقدامات زیرساختی در حوزه انرژی حرکت کرده است که قطعاً در آینده، بسیاری از معضلات موجود رفع خواهد شد، یکی از این پروژه‌های دارای اهمیت در استان، تکمیل خط ۳۰ اینچ در شهر الوند است که هم اکنون به صورت شبانه‌روزی در حال تکمیل است.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مورد تأکید استاندار، رسیدگی و پیگیری موضوعات صنایع، به قید فوریت در ستاد تسهیل است، این تاکید نشان‌دهنده اهتمام مجموعه استان و به تبع آن شهرستان البرز، نسبت به پیگیری موضوعات صنایع جهت حمایت از تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز