خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد خبر داد :

بازگشت ۲۳ واحد تولیدی به چرخه تولید در این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۷۴

فرماندار بروجرد گفت:۲۳ واحد تولیدی در این شهرستان به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در اولین جلسه هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی کانون کارآفرینان رسمی لرستان که در سالن جلسات هتل زاگرس بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: باید همه کمک کنیم یکی از پیچ‌های سخت این انقلاب که اقتصاد است با کمک یکدیگر حل کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسائل را خود ما می‌توانیم حل کنیم در این شهرستان قرارگاه رفع موانع تولید تشکیل شده و تاکنون ۲۳ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در این دولت کارهای خوبی در راستای حمایت از تولید صورت گرفته به‌ طوری‌ که ۵۲۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مرادی اضافه کرد: در این شهرستان کارخانه‌ها به کارگر نیاز دارند و افراد جویای کار می‌توانند در این کارخانه‌ها مشغول به کار شوند.

وی بیان کرد: ابتدا باید کارآفرینان واقعی شناسایی شوند و کانون کارآفرینان باید در زمینه محتوا بیشتر کار کند و این کانون به یکسری از الزامات نیاز دارد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در مرحله اول باید کارآفرینان شناسایی و در مرحله دوم اعتمادسازی انجام شود و این کانون به یک کمیسیون حقوقی نیز نیاز دارد.

مرادی اظهار کرد: در این کانون باید یک بخش به بازدید از پروژه‌های موفق و ناموفق اختصاص پیدا کند و از تجربیات پروژه‌های موفق استفاده شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت خوبی در استان لرستان و شهرستان بروجرد وجود دارد به‌طور مثال بروجرد در حوزه گردشگری حرف برای گفتن دارد اما نمود پیدا نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز