خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

تفاهم نامه رونق اقتصادی بین استانداری قزوین و وزارت نیرو منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۳۳

تفاهم نامه همکاری استانداری قزوین با وزارت نیرو با موضوع بسته رونق اقتصادی شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو در استان قزوین منعقد شد.

به گزارش ایلنا، با حضور یزدان رضایی، معاون وزیر نیرو در استان قزوین، تفاهم نامه بسته رونق اقتصادی شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو بین محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین و معاون وزیر به امضا رسید.

تفاهم نامه مذکور در ۱۶ بند به امضا رسیده است که ۱۰ تعهد مربوط به شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو و ۶ تعهد مربوط به استانداری قزوین است.

براساس این تفاهم نامه حدود 150 میلیارد تومان ارزش دارایی‌های شناسایی و احصاء شده است که از محل منافع حاصل از این دارایی‌ها طرح‌های مهم و توسعه‌ای آب و برق استان از جمله طرح آبرسانی از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان، پست‌های برق و پروژه‌های آب و فاضلاب تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته رضایی، باید سایر اموال و داریی‌های مازاد شرکت‌های صنعت آب و برق استان نیز باید هرچه سریع‌تر شناسایی و تعیین تکلیف شده و با بیشترین ارزش افزوده برای طرح‌های مهم و اولویت دار این صنعت در استان هزینه شود.

این تفاهم نامه با این روش برای نخستین بار در سطح کشور به امضا رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز