خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان خبر داد؛

صدور مجوز بازتخصیص آب از محل پساب برای ۱۲صنعت بزرگ لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۱۸

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از صدور مجوز بازتخصیص آب از محل پساب برای ۱۲صنعت بزرگ استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش حسن نژاد روز شنبه دوم دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: درخصوص ساماندهی و مدیریت استفاده از پساب با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب برای 12 مورد ازصنایع بزرگ استان، مجوز بازتخصیص آب از محل پساب صادر شد. 

وی تصریح کرد: برای ساماندهی موتور تلمبه ها و انهار سنتی و چشمه‌ها تعداد 540 مجوز صادر شده است که حجمی معادل 1100 لیتر در ثانیه به روزرسانی شده است. همچنین جهت رفع مشکلات و معضلات پیش آمده برای پرورش ماهی ها تعداد 50 مجوز پرورش ماهی درسطح استان و 37 حلقه چاه فلمن صادر شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: به منظور تامین آب شرب، مجوز 96 حلقه چاه جهت مصارف شرب و بهداشت در سطح استان برای شرکت آب و فاضلاب صادر شده است. افزون براین از محل چاه های فاقد پروانه بهره برداری برای چاه هایی که پروانه حفر دارند، برای 120 پرونده، بازدید میدانی انجام و در کمیته مدیریت منابع آب مطرح شده است که برای صدور مجوز پروانه بهره برداری به کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه ها ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص طرح های گردشگری، تعداد 21 مجوز برای تامین آب طرحهای بومگردی و گردشگری سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز