خبرگزاری کار ایران

دیرکل راهداری استان خبرداد؛

روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۷۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان طی ۸ ماهه سال جاری انجام شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در ۸ ماهه سال جاری، ۹۲.۵ کیلومتر زیرسازی راه روستایی و ۷۳.۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی  انجام شده است. 

وی ادامه داد: ۶ سامانه ثبت تخلف در محور آزادراه-خرم آباد نصب شده، همچنین ۲ باب مجتمع خدماتی– رفاهی بین راهی ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به عملکرد شاخص در حوزه معاونت راهداری اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی به طول ۲۹۵ کیلومتر، بهره‌برداری از ۲ دستگاه زیرگذر، احداث و بهره‌برداری از ۹ دستگاه پل، تنقیه ۲۳۰۰ دستگاه پل، خط‌کشی راه‌ها به طول ۳ هزار کیلومتر، ۶۰ کیلومتر نصب نیوجرسی، ایجاد روشنایی در ۱۵ نقطه را از جمله اقدامات انجام شده در ۸ ماهه امسال عنوان کرد.

 شیروانی بیان کرد:  در حوزه حمل و نقل از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، ۳ میلیون و ۶۳۴ هزار تن کالا از مسیر جاده‌ای استان جابجا شده و همچنین یک میلیون و ۴۵۳ هزار مسافر جابه‌جا شده‌ است.

وی به اقدامات شاخص اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اشاره کرد و گفت: بیش از هزار مورد بارنامه ترافیکی صادره و همچنین امسال ۵ هزار نفر ساعت برای کاربران آسیب‌پذیر آموزش‌های ایمنی ترافیکی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان داشت: ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا در طول ۸ ماهه امسال ایجاد شده است.

وی به اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و بیان داشت: روکش و آسفالت راه اصلی و فرعی به طول ۸۰۷ کیلومتر ،۸۵ کیلومتر نصب حفاظ میانی(نیوجرسی) و خط کشی ۶ هزار و ۵۹۹ کیلومتر ازجمله اقدامات شاخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز