خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

رشد ۳ هزار و ۵۰۰ درصدی خرید توافقی ذرت علوفه ای در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۴۰

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۸ هزار و ۸۰ تن ذرت علوفه‌ای توسط شبکه تعاونی روستایی استان بصورت توافقی خریداری شده است که نسبت به سال گذشته ۳هزار و ۵۵۱ درصد رشد داشته است.

آرش آوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص خرید توافقی محصول ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی در مقایسه با سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شبکه تعاونی  روستایی استان ۲۸ هزار و ۸۰ تن ذرت علوفه ای خریداری شده است این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، ۷۶۹ تن ذرت علوفه ای توسط توسط شبکه تعاونی روستایی خراسان رضوی خریداری شده است.  

وی افزود: خرید توافقی ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵۵۱  درصد رشد داشته است.  

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی درباره خرید توافقی محصولات کشاورزی توضیح داد: لازم به ذکر است که ماهیت خریدهای توافقی متفاوت با ماهیت خریدهای تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک است، بوده و از طریق بخش خصوصی ، با منابع مالی داخلی تشکل‌ها ، به صورت توافق با کشاورز و دامدار و با هدف خدمت رسانی ، انجام می‌شود. 

آوان تشریح کرد: خرید به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان برای ۳۳ قلم محصولات کشاورزی از جمله آلبالو، هلو، گیلاس و محصولات و علوفه دامی شامل: شیر، مرغ، جو، یونجه، ذرت علوفه ای، کنجاله های سویا و کلزا، تفاله چغندرقند و... صورت می‌گیرد.خرید توافقی از اهم برنامه‌های در دستورکار شرکت‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در خراسان رضوی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز