خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از فلسطین روز جمعه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۹۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری راهپمایی مردم قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهسواری با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه و کشتار بی رحمانه زنان وکودکان بی دفاع غزه گفت: این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه اول دی ماه با حضور حماسی و با شکوه مردم فهیم و مومن استان قزوین برگزار و جنایات اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: این تظاهرات د ر قزوین از مسجد النبی تا میدان آزادی و در سایر مراکز شهرستان‌ها و شهرها نیز از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه خود را به نوار غزه، شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه‌ای به مردم مظلوم و مقاوم غزه تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت رسانده و به خاک و خون می‌کشد و با بی‌رحمی تمام خانه‌ها را بر سر آن‌ها خراب می‌کند و به نسل‌کشی خودش در غزه و فلسطین ادامه می‌دهد.

شهسواری بیان کرد: برای حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات بی شرمانه اسرائیل کودک‌کش، مردم قزوین و سایر شهرستان‌های استان روز جمعه اول دی ماه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بخش پایانی سخنان خود از عموم مردم این استان برای حضور حماسی در این مراسم دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز