خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد:

جمع‌‎آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۴۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از جمع‌‎آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه در استان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان, گفت: شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های نقدی مردم هم‌استانی‌هایی که دسترسی به پایگاه‌های این نهاد در سطح استان ندارند، اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اعلام خبر مذکور از مشارکت مردم نوع دوست استان زنجان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) طی ماه رمضان به ویژه حضور باشکوه آنها در راهپیمایی روز قدس و کمک به مردم غزه تقدیر کرد.

وی با اظهار تاسف از اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه اضافه کرد: به دنبال حمله بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه و بی‌سابقه مردم مظلوم فلسطین توسط این رژیم، مشکلات بسیاری در این منطقه به وجود آمده و منازل و مدارس آن تخریب شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در راستای عمل به وظیفه الهی و کمک به بازماندگان شهدای مقاومت که دلاورانه در مقابل حملات رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کردند، اقدام به بریایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه سراسر استان دایر خواهد شد، افزود: همچنین از امروز نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر، تجمعات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دفاتر کمیته امداد استان زنجان و خانه انفاق زنجان آغاز شده است.

حسنلو با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان تا ۲۴ مرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد، اضافه کرد: همچنین شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های نقدی مردم هم‌استانی‌هایی که دسترسی به پایگاه‌های این نهاد در سطح استان ندارند، اختصاص یافته است.

در آخرین جمعه ماه رمضان سال جاری که مصادف با روز قدس بود، قریب به ۴۳۰ میلیون ریال کمک مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در استان زنجان جمع‌آوری شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز