خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد در مجلس یازدهم:

نان عده‌ای در تفرقه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۶۲

مردم برای خادم و خائن تفاوت قائل‌اند

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که به اَشکال مختلف تلاش می‌کنند در بین مردم تفرقه باشد، گفت: نان عده‌ای در تفرقه و تشتت با القابی چون چپ و راست است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مهدی روشنفکر" در روستای دارشاهی بویراحمد با بیان اینکه عده‌ای با تفرقه انداختن به نام‌های چپ و راست و یا سیاه و سفید، نان شان را در تفرقه و تشتت بدست می‌آورند، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مردم درایت دارند و درک می‌کنند، حتی آن‌هایی که شاید تحصیلات چندانی نداشته باشند، اما خوب می‌شناسد و خوب تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه انتخابیه سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد طی چهارسال گذشته، یادآور شد: اگرچه 2 و نیم سال از چهارسال گذشته گرفتار بیماری منحوس کرونا بودیم اما معتقدیم هر کدام از مدیران و دست اندرکاران، کاری کردند و کارآمدی داشتند، به جناح و گروه او نگاه نکنیم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: مسأله امروز ما کارآمدی مدیران است و براین باوریم که مردم ما بین خائن و خادم تفاوت قائل‌اند.

روشنفکر با تاکید براینکه حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام خدمات بهتر بود، اظهار داشت: متأسفانه ما دست اندرکاران آنگونه که شایسته و بایسته این مردم است، نتوانستیم خدمات ارائه دهیم.

وی با اظهار تاسف از اینکه، ناکارآمدی، ناتوانی، نبود عدالت و تعهد، نگذاشتند نعمت‌های انقلاب در اختیار مردم ما قرار بگیرد، یادآور شد: ما معتقدیم لزومی ندارد برخی با دروغ و تهمت، انتخاب صحیح و دقیق مردم در انتخابات را زیر سؤال ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز