خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

اشتغال پایدار مهمترین راه رفع مشکل لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۰۶

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: اشتغال پایدار و ایجاد واحدهای بزرگ مهمترین راه حل مشکل استان است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی توسعه لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه استان ظرفیت و زیر ساخت‌های واحدهای مختلفی را دارد اظهار کرد: سه درصد سنگ‌های تزیینی دنیا و ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور در این استان است و توسعه آن نباید تنها متکی به کشاورزی و دامپروری شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هم اکنون لرستان در شرایط خاصی است و نیاز به اشتغال پایدار دارد که منجر به جوانی جمعیت و پرورش شیعه علوی، فاطمی و حسینی شود.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات خوب است ولی باید اقدام جدی و حمایت‌های کلان در ازای تسهیلات خرد صورت گیرد تا منجر به توسعه و اشتغال پایدار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای این مهم باید اقدامات میدانی صورت گیرد تا ظرفیت‌های بسیار خوب و نیروهای متخصص و توانای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رعایت عدل و انصاف، ما را یاری دهند و عقب ماندگی‌ها جبران و منجر به توسعه استان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: شهریور ۹۹ در سفر به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از اوضاع لرستان ارائه شد که واحدهای تابعه موظف به احیای طرح‌های دستگاه‌های زیر مجموعه شدند و اقداماتی صورت گرفت که تداوم نداشت.

وی افزود: آیت الله رییسی به جاهای مختلف سفر و تلاش می‌کند و توجه به استان‌های عقب مانده و رنجور از توسعه نامتوازن بیشتر شده است اما لرستان نیاز به اقدام جدی و ساز و کار موثر دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد صنایع تبدیلی باغی، کشاورزی و دامپروری، ایجاد مشاغل خانگی و احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده از اولویت‌های استان است که باید اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز