خبرگزاری کار ایران

جاده‌های مازندران زیر بار محدودیت‌های ترافیکی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۲۴۲

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۲ آذر تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۲ آذر تا دوشنبه ۲۷ آذرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بر این اساس، محدودیت‌های اعلام‌شده به این شرح است:

وسیله نقلیه سبک

آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه، از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روز‌های جمعه، یکشنبه و دوشنبه ۲۴، ۲۶ و ۲۷، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جاده هراز:

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های پنجشنبه، جمعه و یکشنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۶ به‌صورت (رفت‌وبرگشت) از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان. بالعکس انجام خواهد شد

وسیله نقلیه سنگین

جاده کندوان: آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جاده هراز:

رفت‌وآمد همه تریلر‌ها از محور هراز امروز چهارشنبه کماکان ممنوع است.

آمدوشد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ از جاده هراز ممنوع است.

موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۷ آذرماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز