خبرگزاری کار ایران

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:

جاده چالوس و هراز امروز دو طرفه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۳۴

بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت تردد کامیون‌ها تا ساعت ۷ صبح فردا ۶ فروردین به قوت خود باقی است تا ایمنی مسافران در بازگشت از سفرهای نوروزی افزایش یابد.

ایلنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: جاده چالوس و هراز که از روز گذشته به سمت تهران یک طرفه شده بود. در حال حاضر دو طرفه و در هر دو مسیر ترافیک روان است.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها کشور اعلام کرد: دور بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته آغاز شده بود و برخلاف دیروز، امروز۵ فروردین بار ترافیکی پرحجم، اما روان است که این وضعیت در محورهای مختلف کشور از جمله هراز، چالوس، فیروزکوه، رشت، تهران - کرج دیده می‌شود.

بر اساس اعلام این مرکز محدودیت تردد کامیون‌ها تا ساعت ۷ صبح فردا ۶ فروردین به قوت خود باقی است تا ایمنی مسافران در بازگشت از سفرهای نوروزی افزایش یابد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین اعلام کرد: بیش از ۴۰ درصد از این حوادثاز واژگونی وسایل نقلیه نشأت می‌گیرد، چرا که رانندگان مسافت‌های طولانی رانندگی می‌کنند و خستگی و خواب‌آلودگی بر آنان چیره می‌شود.

این مرکز به رانندگان توصیه کرد با توجه به اینکه واژگونی وسایل نقلیه بیشتر در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد؛ چرا که علاوه بر خستگی راننده، در این محدوده تردد افزایش می‌یابد، هر دو ساعت یکبار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت و در محدوده شهر‌ها توجه بیشتری به مسیر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز