خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

ساخت و ساز در هادی آباد قزوین توسعه پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۰۳

رئیس شورای شهر قزوین گفت: در راستای رونق ساخت و ساز در محله هادی آباد قزوین تصمیمات خوبی اتخاذ شده که در روزهای آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی با اشاره به ساماندهی محله هادی آباد گفت: در سال‌های اخیر یکی از سیاست‌ها و اقدامات مهم شورای ششم طرح ساماندهی محله هادی آباد بوده تا این محله که یکی از بافت‌های فرسوده شهر قزوین است در بخش‌های مختلف شهری بسامان شود.

رئیس شورای شهر قزوین با اعلام این نکته که خبرهای خوشی برای محله هادی آباد در راه است، افزود: در جلسات و نشست‌های متعدد و تعامل با مدیران ارشد استانی، تصمیمات خوبی برای محله هادی آباد اخذ شده است.

وی عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلات ساخت وساز و رونق در این محله طرح‌های تشویقی خوبی پیش‌بینی شده است که به‌زودی به آگاهی شهروندان و ساکنین فهیم این منطقه خواهد رسید .

این مسئول با اشاره به مشکلات متعدد این محله خاطرنشان کرد: در ملاقات‌های مردمی و طرح محله تا محله در مسجد که در بین مردم این منطقه حضور پیدا می‌کنیم، شهروندان این ناحیه از وضعیت موجود در بافت هادی آباد گلایه‌مند هستند و لازم است در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات این منطقه اقدام شود.

وی ادامه داد: نوسازی بافت فرسوده هادی آباد و ارایه طرح‌های تشویقی می‌تواند راهگشای حل مشکلات این منطقه باشد .

فرمانی تصریح کرد: عزم و همت شورای ششم از ابتدا توجه به نواحی کم برخوردار شهر و ارایه مشوقات و اعطای تسهیلات تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده بوده و امیدواریم بتوانیم در این منطقه نیز مفید بوده و شاهد رونق ساخت و ساز و تحول در منطقه هادی آباد باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز