خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین صورت گرفت؛

بازدید سازمان مردم نهاد از اقدامات آبفا شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۹۶

در بازدیدی که اعضای سازمان مردم نهاد (سمن ) « دیدبان ارزش های گام دوم انقلاب» با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز از تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز داشتند از نزدیک در جریان اقدامات آبفا شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم قرار گرفتند و نیز با فرآیند تصفیه فاضلاب آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، اعضای این سازمان مردم نهاد، پس از شنیدن توضیحات و گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل و  کارشناسان آبفا شیراز، از پاسخگویی، شفاف سازی و فعالیت های انجام شده این شرکت ابراز رضایت کردند.

غلام مهدی حق دل، مدیر عامل سمن دیدبان گام دوم انقلاب با قدردانی از عملکرد مدیر عامل و کارکنان آبفا شیراز بر ضرورت اطلاع عموم از پروژه تصفیه فاضلاب تاکید کرد و گفت: مردم شیراز در بازدید های میدانی با ارائه خدمات، عملکرد دستگاه های دولتی و دستاوردهای دولت آشنا می شوند؛ اطلاع رسانی کلام به کلام در سطح محله ها و شهر وظیفه هرکدام از ماست که خانواده ها لزوم جایگزینی پساب فاضلاب به جای آب آشامیدنی جهت استفاده های صنعتی و فضای سبز را بدانند.

بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز نیز مطلع شدن مردم از اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی را حق طبیعی مردم دانست.

 گفتنی است بازدیدهای این سمن با دستور استاندار فارس و با هدف انعکاس دستاورد و عملکردهای دولت و نیز در راستای جهاد تبیین انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز