خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر تصویب شد:

کاهش پرداخت عوارضی ساخت و ساز از سوی شورای شهر قرچک

کد خبر : ۱۴۴۷۱۰

طی مصوبه شورای شهر قرچک، مقرر شد به مناسبت این ایام فرخنده عوارض پیش پرداخت ساخت و ساز از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش یابد.

عضو شورای شهر قرچک با تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی مصوبه شورای شهر قرچک، مقرر شد به مناسبت این ایام فرخنده عوارض پیش پرداخت ساخت و ساز از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، مهدی زمانی افشار گفت: در نسشت شورای شهر قرچک تصمیم برآن شد برای گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر و به جهت تکریم شهروندان نسبت به تقلیل پیش پرداختی عوارض ساخت و ساز مصوبه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.
وی ادامه داد: براین اساس و با طرح موضوع، مصوبه مربوطه با اکثریت آرا به تصویب رسید و برای اجرا در اختیار شهرداری قرچک قرار گرفت.
عضو شورای شهر قرچک گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از عوارض ۳۰ درصدی ساخت و ساز بهره‌مند گردند و مابقی اقساط را طی ۱۲ ماه پرداخت نمایند.
زمانی افشار افزود: امیدواریم بتوان با این طرح و برنامه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداشت تا دین خود را به مردم انقلابی در تقارن با سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب ادا نماییم.
او گفت: از تمام مردم فهیم و شهید پرور شهر قرچک تقاضا دارم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه ایران اسلامی تجدید میثاق کنند.
عضو شورای شهر قرچک ادامه داد: مردم ایران به یمن برکت همین انقلاب است که راحت و بدون هیچ مشکلی درکنار خانواده‌های خود درحال گذران زندگی هستند.
زمانی افشار اظهار داشت: هرچند مشکلاتی بر سر راه است اما نمی‌توان نقش کشورهای استکباری را نادیده گرفت، چراکه آن‌ها با ترس از ایران اسلامی با تحریم و توهین سعی در تضعیف کشورمان می‌نمایند اما باید با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به آن‌ها ثابت کرد که همچنان این مردم بعنوان پشتوانه اصلی نظام در برابر یاوه گوییهای غرب و استکبار ایستادگی خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز