خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تاکنون مشکلی در زمینه انتخابات در کهگیلویه نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۴۴

مدیران کهگیلویه وارد فضای انتخاباتی نشوند و بفکر حل مشکلات مردم باشند

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنونی مشکلی در حوزه انتخابات در این حوزه انتخابیه نداشته و تمامی برنامه های انتخاباتی در این شهرستان بخوبی اجرایی شده است.

"سیدحمزه محقق زاده " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: شهرستان کهگیلویه بعنوان شهرستان مرکزی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارای شرایط خاص انتخاباتی است و تاکنون گزارشی مبنی بر نارضایتی یا نگرانی در این حوزه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بکار می‌گیریم، اظهار داشت: امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت، چهار مولفه مهم و اساسی برای ما در انتخابات‌های دوازدهم مجلس و ششم خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خواهد بود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که اگر مدیران زیرمجموعه شما دچار تخلف انتخاباتی شوند، آیا با مُدیر متخلف، برخورد قاطع قانونی می‌کنید یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: بدون تردید هر مُدیری که بخواهد لَه یا علیه هرکدام از کاندیداها تحرکی داشته باشد براساس قانون با آن مدیر متخلف برخورد قاطع صورت می گیرد.

محقق زاده افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف مدیران شهرستان راجع به انتخابات برای ما ارسال نشده و امیدواریم تا پایان انتخابات نیز گزارشی در این ارتباط ارسال نشود و مدیر یا مدیران ما دست به تخلف انتخاباتی نزنند.

وی با تاکید براینکه هیچ مدیری در شهرستان کهگیلویه حق ندارد " لَه یا علیه " کاندیدای انتخاباتی فعالیتی داشته باشد، تصریح کرد: از مدیران شهرستان مُصرانه می‌خواهیم فقط بفکر خدمات رسانی به مردم باشند و خودشان را وارد مسائل سیاسی که باعث حاشیه سازی برای آنان شود نکنند.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کاندیداهای انتخاباتی و حامیان آنان نیز از هم اکنون می‌خواهیم دست به اقداماتی که آرامش شهرستان را برهم بزند، نزنند و مراقب رفتارها و گفتارهای انتخاباتی خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز