خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

در انتخاب دستیاران مردمی سازی نگاه فرمانداران لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۵۲

استاندار لرستان گفت: در انتخاب دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی نگاه و نظر فرمانداران لحاظ شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه شورای فرمانداران استان، اظهار کرد: ارزشی بودن و توام با آن مردمی بودن دو مولفه ی مهم انتخاب دستیار فرمانداران است.

وی  به رویداد ملی "شهریاران" در حوزه ثبت ایده و اقدامات مردمی در استان اشاره کرد و گفت: در سطح مسئولین استان باید "ایده ها" و "اقدامات" انجام شده با مشارکت مردم ثبت شوند که چگونگی آن  توسط دستیار شرح داده شده و در سایت شهریاران https://shahriaran.ir/مورد نظر در این خصوص اطلاع رسانی شده است.

استاندار گفت: مردمی سازی یک از برنامه های مهم دولت سیزدهم است که کارها با کمک مردم انجام شوند.

زیویار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر سپردن کارها به مردم اظهار کرد: در این راستا تجربیات خوبی به ثبت رسیده و هر زمان مردم پای کار آمده اند کارها با سرعت بیش تر و هزینه ی کمتر به سرانجام رسیده اند.

وی تصریح کرد: در این راستا جلسات هیأت های اندیشه ورز در سطح شهرستان ها با نخبگان آن شهرستان برگزار و از دیدگاه و ایده ها استفاده شود.

استاندار گفت: اگر ایده ای قابل اجرا باشد پس از طرح در کمیته ی داوری و در صورت تأیید در فاز شتابدهی و اجرا قرار می گیرد.

زیویار عنوان کرد: فرمانداران در جهت اقدامات مردمی و ایده های مردمی تکلیف به مدیران دستگاهی شهرستانی داشته باشند و از مردم و حلقه های میانی نیز دعوت کنند جهت ثبت ایده های مردمی خود و همچنین کمیته های داوری در سطح شهرستان ها نیز با هماهنگی فرمانداران تشکیل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز