خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

دولت «تدبیر و امید» مبنای صداقت، تدبیر و عقلانیت را بر تصمیم‌گیری‌ها خودقرار داده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۳۰

دولت «تدبیر و امید» مبنای صداقت، شفافیت در عمل، تدبیر و عقلانیت را بر تصمیم‌گیری‌ها و اداره کشور سرلوحه کار خود قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: دولت «تدبیر و امید» مبنای صداقت، شفافیت در عمل، تدبیر و عقلانیت را بر تصمیم‌گیری‌ها و اداره کشور سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی، شب گذشته در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: دولت «تدبیر و امید» مبنای صداقت، شفافیت در عمل، تدبیر و عقلانیت را بر تصمیم‌گیری‌ها و اداره کشور، سرلوحه کار خود قرار داده است که در استان لرستان، هوشنگ بازوند این پرچم را به دست گرفته و بر مبنای آن استان را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: اعتدال‌گران کسانی هستند که در حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ شکی ندارند، بر صلابت مقام معظم رهبری هیچ شبهه‌ای ندارند و در جهت اهداف خاص مردم به دور از افراط و تفریط حرکت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: ‌ اعتدال‌گری یعنی پایان دوره‌های بداخلاقی سیاسی و حرکت در چارچوب قانون برای تحقق اهداف خاص مردم، بنابراین اگر کسی این شرایط را داشته باشد اعم از اصولگرا و یا اصلاح‌طلب، می‌توان وی را اعتدال‌گرا نامید.

شاهرخی بیان داشت: لرستان یکی از استان‌های امن کشور است که در یک سال گذشته ۸ پله ارتقاء پیدا کرده و در زمینه کاهش جرائم خشن مانند سرقت‌های مسلحانه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: این نشان می‌دهد شرایط حضور بخش خصوصی در لرستان به خوبی فراهم است، اما رسانه‌ها می‌توانند در پررنگ‌ کردن نقاط مثبتی مانند کاهش جرایم در استان تأثیر مثبتی داشته و نقاط منفی را پررنگ نکنند، چراکه این سنت وجود دارد و باید در لرستان اصلاح شود.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه سیاسی - امنیتی به دنبال تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد و حضور فعال سمن‌ها هستیم و در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: ‌ لرستان یکی از استان‌های امن کشور است که در یک سال گذشته، ۸ پله ارتقاء پیدا کرده و در زمینه کاهش جرائم خشن مانند سرقت‌های مسلحانه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

شاهرخی متذکر شد: جلب مشارکت نخبگان یکی از برنامه‌های ما است که نشست‌های مشورتی خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم و حضور مشورتی با حضور اهل فرهنگ و نخبگان در استان لرستان تشکیل شده است.

وی به اتفاقات اخیر در استان لرستان اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما این است که دوره بداخلاقی‌های سیاسی پایان یافته است و ما باید از این امر جلوگیری کنیم، چراکه فضای مناسبی برای اظهارنظرها باید فراهم شود، بنابراین توهین به هیچ شخصیتی قابل دفاع نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در پایان عنوان داشت: به بهانه دفاع از یک موضوع، غوغاسالاری جواب نمی‌دهد و چهره استان را سیاه و خراب می‌کند، بنابراین باید از افراط و تفریط جلوگیری شود، اما رسانه‌ها نباید این موضوع را سال‌های سال ادامه دهند، چراکه امروز معیشت مردم از هر چیزی مهم‌تر است و ملی کردن برخی موضوع‌ها چندان کار درستی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز