خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

چهار هزار هکتار از باغات قزوین شناسنامه‌دار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۲۴۳

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن باغات استان در حال اجرا است و تاکنون چهار هزار هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علی راه انجام با اشاره به شناسنامه‌دار کردن باغات استان گفت: این طرح در سطح تمام شهرستان‌های تابعه اجرا و عملیاتی می‌شود که شهرستان‌های قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بوده‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این طرح با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار جدید نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه‌های صنفی کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی شهرستان‌های تابعه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت طرح نظام صنفی کشاورزی در امر ساماندهی و هویت بخشی تمام تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش جهت تکمیل داده‌های آماری صدور شناسنامه اراضی باغات در استان اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح با جدیت در سطح شهرستان‌های تابعه در حال پیگیری و اجرا است و باغداران استان می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و اتاق‌های اصناف کشاورزی در شهرستان خود نسبت به ثبت نام و دریافت شناسنامه باغ و پروانه کسب کشاورزی اقدام کنند.

این مسئول ادامه‌داد: با توجه به دستورالعمل وزارت متبوع تمام خدمات و امتیازات ارائه شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و مراکز جهاد کشاورزی با ارائه شناسنامه باغ به باغداران انجام‌می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز