خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امور اعضا و آموزش خانه کارگر:

آموزش‌های مهارت محور در دستور کار خانه کارگر قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۱۴

دبیر کمیته امور اعضا و آموزش خانه کارگر گفت: توسعه کمی و کیفی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت رایگان با محوریت آموزش‌های مهارت محور و مشاغل خانگی به‌ویژه برای اعضای خانواده اعضا در کمیته بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به استان گیلان، نشست کنگره سراسری خانه کارگر (عادی و فوق‌العاده) با حضور ریاست و اعضا در مجتمع کارگران شهید امامی چمخاله برگزار شد.

محمود امانی‌پور در این نشست گفت: در جلسه کمیته اعضا و آموزش، ضرورت برگزاری کنگره عادی و فوق‌العاده خانه کارگر و شرایط جدید ایجاد شده توسط دولت و مجلس در قالب برنامه هفتم بررسی شد.

دبیر کمیته امور اعضا و آموزش خانه کارگر عنوان کرد: عضوگیری و تمدید عضویت اعضا، فراهم شدن امکان عضویت اینترنتی، توسعه مراکز طرف قرارداد از دیگر مواردی بود که در کمیته بررسی شد.

وی ادامه‌داد: باتوجه به شرایط سخت معیشتی، از تمام شعب درخواست شده توزیع سبد کالایی ارزان قیمت توسط اتحادیه امکان و تعاونی‌های مصرف کارکنان پیگیری شود.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های خالی استراحت‌گاه‌های خانه کارگر و همچنین برگزاری تورهای ارزان قیمت در ایام غیر پیک هم مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن کلاس‌های قرآنی در تمام شعب به‌صورت حضوری و تلفنی هم از مواردی است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز