خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر:

تخلف فرماندار رودبار در انتصاب شهردار بی پاسخ مانده است/به نامه وزیر کشور هم وقعی نگذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۸۹

پیگیری های شورای اسلامی شهر رودبار در خصوص اقدام غیرقانونی فرماندار این شهرستان برای به کرسی نشاندن شهردار مورد نظر هنوز به جایی نرسیده است و هیچ مرجعی تاکنون پاسخگوی این تخلف نبوده است.

محمد صادقی سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر رودبار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: به رغم همه تلاش و پی‌گیری‌هایی که کردیم تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و حکم شهردار رودبار تایید شد و هم اکنون نیز مشغول به کار است.

وی ادامه داد: در این مدت از طریق معاون وزیر کشور پیگیر موضوع بودیم و به رغم اینکه وی به استاندار گیلان نامه زده و دستور پیگیری این پرونده را داده بود اما متاسفانه تاکنون این اقدام هم نتیجه‌ای در بر نداشته است.

صادقی اضافه کرد: ما منتظر بودیم پرونده طبق دستور معاون وزیر کشور به تهران ارجاع داده شود و مورد کارشناسی و بررسی قرار گیرد و به درخواست ما در مورد امضای صورت جلسه‌ای که به رویت ما نرسیده و جعل شده، رسیدگی شود اما متاسفانه حکم شهردار از سوی استاندار امضا و وی معارفه و مشغول به کار شد آنهم شهرداری که ما هیچگونه دخالتی در انتخاب وی نداشتیم. خود معاون وزیر به ما گفت وقتی این پرونده به تهران ارجاع شد به شما اطلاع می‌دهم.

لازم بذکر است در تاریخ بیست و سوم خرداد ماه سالجاری جلسه‌ای برای انتخاب شهردار رودبار برگزار شد و در تاریخ بیست و هشتم همان خرداد ماه فرماندار رودبار طی مکاتبه‌ای با شورای شهر، از اعضای شورا دعوت کرد که فردای آن روز یعنی در تاریخ بیست و نهم جلسه برگزار کنیم که باز هم برگزار نشد. و در تاریخ نوزدهم تیرماه سالجاری به شورای روبار نامه‌ای می‌نویسد که صورت جلسه شما در هیات تطبیق مورد تایید قرار گرفت. این در حالی است که در جلسه‌ای که اعضای شورا و هیچ صورتجلسه و رای گیری انجام و امضا نشده شهردار انتخاب و تایید می‌شود؟

صادقی تصریح کرد: همه نیروهای انقلابی، احزاب و تشکل‌های ائتلاف انقلابی گیلان همگی برای رئیس جمهور نامه نوشته و از ایشان خواسته‌اند استاندار گیلان را تغییر دهد. ما از طریق قانونی و تا آخرین لحظه پیگیر این موضوع هستیم و اگر از طریق مراجع قانونی استان به نتیجه نرسیم از مسئولان کشوری پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز