خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

مشاورین دانشگاهی در نگهداری شبکه زیرساخت کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۹۹

برای بهینه‌سازی شبکه ارتباطاتی کشور نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص و جوان در کنار همکاران خدوم شرکت ارتباطات زیرساخت هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه تودیع و معارفه عضو هیات مدیره زیرساخت گفت: مطالبات مردم از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و ما در رفع انتظارات مردم، مسئول هستیم.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در مراسم تودیع همتی عضو سابق هیات مدیره زیرساخت و معارفه آذری جهرمی عضو جدید هیات مدیره این شرکت گفت: برای بهینه‌سازی شبکه ارتباطاتی کشور نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص و جوان در کنار همکاران خدوم شرکت ارتباطات زیرساخت هستیم.

وی با اشاره به سرعت مطالبات مردم و بهبود وضعیت نگهداری شبکه زیرساخت کشور افزود: پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت باید همگرایی‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

واعظی با تاکید بر نگاه علمی، فنی و همچنین استفاده از مشاوران متخصص در شرکت زیرساخت ادامه داد: نیازمند مشاورین دانشگاهی هستیم که فارغ از مسایل اجرایی برای وضعیت شبکه زیرساخت و نگهداری آن، فکر کنند و ایده دهند.

واعظی استفاده از تولیدات داخلی را ضروری برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم نسبت به تولید کنندگان داخلی منعطف باشیم و آنها نیز بتوانند به ما اعتماد کنند.

وی در انتخاب جهرمی بر اصل تخصص و جوان گرایی تاکید کرد و گفت: تغییر به منزله ناراضی بودن از عملکرد افراد قبل نیست؛ بلکه می‌خواهیم سرعت پیشرفت را افزایش دهیم.

در این مراسم خسروی معاون وزیر و مدیرعامل زیرساخت، تغییر در جهت تحول و پیشرفت را ضروری برشمرد و افزود: مهندس همتی از ابتدای تشکیل شرکت زیرساخت جزء مدیران تاثیرگذار در این مجموعه بوده‌اند و در حوزه نگهداری و ترافیک، در چندین ماه خدمت خود، نقش ویژه‌ای را ایفا کردند.

وی با تاکید بر نگاه کارشناسی همتی درشرکت زیرساخت، ادامه داد: مهندس جهرمی نیز، از نظر هوشمندی جزو نخبگان در زمینه فناوری‌های جدید ارتباطی، هستند که قبلاً به صورت غیر مستقیم از نظرات کارشناسی ایشان استفاده کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز