خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

بازار کالاهای اساسی قزوین نیازمند نظارت‌های هوشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: لازمه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، نظارت‌های هوشمند، بازرسی‌های فنی و میدانی بر فرایند تأمین و توزیع کالاهای اساسی است.

به گزارش ایلنا، نشست شورای حقوقی تعزیرات حکومتی قزوین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار برگزار و مشکلات تنظیم بازار بررسی شد.

علی رحمانی در این نشست گفت: تنظیم بازار نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین ادامه‌داد: اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی در آرامش بازار تأثیر مؤثر و بازدارنده دارد.

در ادامه علیرضا حسن‌پور با ارائه گزارش تحلیلی و آماری از میزان و زمان رسیدگی به پرونده‌ها و شکایت‌های مردمی به‌بیان اقدامات صورت گرفته برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان پرداخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: ایجاد صلح و سازش و اعاده حق شاکی، اصلاح نرخ‌نامه واحدهای پذیرایی اقامتی با همکاری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی محکومان زندانی با همکاری اداره کل زندان‌ها از جمله اقدامات تعزیرات استان است.

وی ادامه داد: اقدامات تامینی تربیتی، نظارت و پایش واحدهای درمانی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب، بازرسی‌های سرزده از کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، واحدهای خدماتی تولیدی با در نظر گرفتن شعار سال، نظارت‌ها بر کالاهای مصرفی در ایام اربعین، ماه رمضان، آغاز سال تحصیلی از دیگر مواردی است که در تعزیرات انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز