خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر گروه قرارگاه حقوق عامه استان؛

مسایل و چالش‌های مرتبط با احیای دشت قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۹۱

جلسه احیای دشت قزوین و کمیته راهبری طرح احیای و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای با حضور دبیر گروه قرارگاه حقوق عامه استان قزوین در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نوید حاج فتحعلی در جلسه اخیای دشت قزوین به بیان چالش‌ها و مشکلات عمده بخش آب و تخلفات موجود در این حوزه به ویژه در بحث تصرفات رودخانه‌ای، تخلیه نخاله و پسماند به رودخانه‌ها، برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه پرداخت.

دبیر گروه قرارگاه حقوق عامه استان قزوین همچنین نکاتی را درباره چاه‌های غیر مجاز ویلاهای اطراف قزوین و مشکلات مربوط به تحویل آب از شبکه آبیاری دشت قزوین به بهره‌برداران بیان کرد.

منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش ها و همراهی دستگاه قضایی استان و نیز تعامل و همکاری مطالبه‌گران حقوق عامه استان قزوین با این شرکت در حراست و صیانت از منابع آبی استان دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری مسائل مطرح شده تا حصول نتیجه و همچنین گزارش مستند از روند انجام امور را صادر کرد.

در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت چاه‌های پر و مسلوب‌المنفعه شده، کنتورهای هوشمند نصب شده بر روی چاه‌های مجاز جهت جلوگیری از اضافه برداشت و برنامه‌ها و اقدامات پیش رو توسط معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای ارائه شد.

همچنین به منظور ایجاد تعامل و پیگیری تخلفات، مقرر شد جلسه فوق بصورت ماهیانه و مستمر با حضور معاونین، مدیران ستادی و امور آب شهرستان‌های شرکت آب منطقه‌ای قزوین و دبیر گروه قرارگاه حقوق عامه استان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز