خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

کشف ۲۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه در یک رستوران قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۵۰۱

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای در یک واحد صنفی رستوران در شهر قزوین توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اعلام این خبر افزود: با توجه به بازرسی‌های انجام شده مشاهده شد واحد متخلف تعداد ۵ کیسه معادل ۲۰۰ کیلوگرم آرد را از یک فرد سودجو دریافت کرده که این میزان آرد بصورت خارج از شبکه اخذ و درا ختیار این واحد صنفی متخلف (رستوران) قرار داده شده  که واحد صنفی متخلف به پلیس امنیت اقتصادی معرفی شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: رستوران‌دارانی که خود دارای واحد نانوایی  در واحد صنفی خود  هستند باید از آرد صنعت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در برخی موارد مشاهده می‌شود که رستوران‌ها از آردهای خارج از شبکه در واحد صنفی خود استفاده می‌کنند که این امر باعث تضییع حقوق شهروندان استان می‌شود و بازرسان این سازمان نظارت دقیق بر این امر دارند و برخورد جدی با آن‌ها خواهند کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز