خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان مطرح کرد؛

احیای صنعت فارس با خط انتقال آب از دریا/ بهره برداری از خط انتقال آب تا سال 1405

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۲۶

نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: با خط انتقال آب از دریا، صنعت فارس احیا می شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی با تشریح آخرین وضعیت خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس اظهار داشت: یک از اهداف اصلی خط انتقال آب، احیای صنعت استان است و در این راستا شیرین سازی و انتقال آب از دریا مصرف عمده اش در بخش صنعت خواهد بود.

او افزود: امروز سرمایه گذار به دلیل نبود آب پایدار، به استان فارس نمی‌آید در صورتی که با انتقال آب از دریا همیشه آب پایدار خواهیم داشت لذا هدف اصلی ما ایجاد زیر ساخت برای توسعه صنعت در کل دالان خط انتقال است.

عزیزی  در مورد زمان تکمیل خط انتقال نیز گفت: پیش بینی ما این است در سال 1405 این خط  به بهره برداری برسد.

او همچنین به پیشرفت فیزیکی پروژه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه در 3 بخش مهندسی، اجرایی و تامینی دنبال می‌شود و پیشرفت فیزیکی در حال حاضر 13درصد است ضمن اینکه در بحث احداث آب شیرین کن 24 درصد است.

نماینده شیراز و زرقان خاطرنشان کرد: با تکمیل این خط  60 میلیون متر مکعب آب در سال با استفاده از ایستگاه‌های پمپاژ در طول مسیر شیرین و منتقل می‌شود.

به گفته عزیزی 400 میلیون متر مکعب نیز از وزارت نیرو برای خط انتقال آب از دریا تخصیص گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز