خبرگزاری کار ایران

در ماه‌های خرداد و تیر صورت گرفت؛

بهره‌مندی 25 درصد از مشترکان خانگی فارس از پاداش صرفه جویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۸۰۳

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در ماه‌های خرداد و تیر 25 درصد از مشترکان بخش خانگی در استان فارس مشمول پاداش صرفه جویی در برق شدند که به این تعداد از مشترکان، در مجموع 161میلیارد ریال پاداش تعلق گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد حسین زارعی ادامه داد: در دو ماه گذشته در حدود 850 هزار قبض برای مشترکان خانگی صادر شد که از این تعداد 213 هزار مشترک که نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش داده بودند، موفق به دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

وی با بیان اینکه همچنان نیازمند مشارکت بیشتر مشترکان خانگی جهت گذر از پیک بار تابستان سال جاری هستیم، اظهار داشت: از آنجا که مشترکان خانگی فارس در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند، از این رو همکاری و مشارکت این گروه از مشترکان می‌تواند به صنعت برق استان در جهت گذر از پیک تابستان کمک شایانی کند.

زارعی، با بیان اینکه هنوز فرصت بهره مندی از پاداش 20 برابری وزارت نیرو باقی است، یادآور شد: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دور کند کولرهای آبی بجای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به کارگیری لامپ‌های فوق کم مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن کولرهای گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت‌ها بر روی 24 درجه سانتیگراد (دمای آسایش)، می‌توانند مشمول پاداش شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز