خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید استان:

امکان ارائه خدمات الکترونیکی برای ایثارگران قزوین فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۶۳

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه "ایثار من"می‌توانند خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا شکوهی گفت: اکنون پنجره واحد خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سامانه "ایثار من" در دسترس خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می‌توانند برای دریافت خدمات الکترونیک با مراجعه به آدرس my.isaar.ir اقدام کنند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بعد از ورود به سامانه، با وارد کردن کد ملی، رمز عبور و دریافت کد اعتبارسنجی به شماره موبایلی که به بنیاد اعلام کرده‌اند، می‌توانند به صفحه اصلی سامانه ایثار من وارد شوند و درخواست خدمت مورد نظر خود را ثبت کنند.

وی عنوان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دسترسی آسان به خدمات بنیاد، عدم مراجعه حضوری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه دریافت خدمات از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

این مسئول بیان کرد: خدمات الکترونیکی در دسته‌بندی خدمات عمومی، تسهیلات و خدمات رفاهی، خدمات‌درمانی، خدمات مسکن، اشتغال، امور حقوقی و قضایی، مشاوره و مددکاری و حقوق و معیشت درج شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز