خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس:

کشور با فناوری هسته‌ای به اقتدار رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۸۰

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه فناوری هسته‌ای کشور به اقتدار قابل توجهی دست پیدا کرده است و دشمنان نمی‌توانند اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در مراسم رونمایی از سامانه پرتودهی شتاب دهنده الکترونی استان قزوین گفت: ایران نمی‌تواند بایستد تا تمام کشورهای همسایه از انرژی هسته‌ای بهره‌مند شوند و در این زمینه هیچ اقدامی انجام ندهد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه‌کرد: امروز با تلاش‌های صورت گرفته و به برکت دانشمندان هسته‌ای کشورمان، به اقتداری از قدرت رسیده‌ایم که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بیان کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده‌ایم تا جایی که امروز همچنان با پیشرفت‌های به‌دست آمده و تقدیم شهدایی چون سردار سلیمانی‌ها به دشمنان نشان داده‌ایم که برای سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی خود هیچ‌گاه دست از پیشرفت برخواهیم داشت.

سامانه پرتودهی شتاب دهنده الکترونی celv_8 که در مرکز پرتودهی نوین قزوین فعال‌شده در صنایعی مانند سیم و کابل، لاستیک و تایرسازی و تولید نوارهای‌های پلیمری و محصولات قابل انقباض حرارتی قابل استفاده‌ است.

علاوه بر این، مرکز پرتودهی صنعتی در موارد بهداشتی، میکروب‌زدایی از محصولات یک‌بار مصرف پزشکی، حوزه مواد غذایی و کشاورزی هم کاربرد خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز