خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد؛

ثبت نام 6 داوطلب مجلس خبرگان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۷۲

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از ابتدای مهلت ثبت نام تا امروز، 6 داوطلب مجلس خبرگان در قزوین ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حامد فتوحی با اشاره به ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تا دو ساعت پیش، 6 نفر از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری ثبت نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور قطعی انجام دادند.

وی با بیان اینکه تکمیل مدارک از سوی برخی کاندیداها به صورت تدریجی انجام می‌شود، افزود: چند نفر نیز در حال ثبت نام هستند و امیدواریم در روزهای آینده این ثبت نام قطعی خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: زمان ثبت‌نام قطعی تا ۲۰ آبان خواهد بود و تمدید نخواهد شد و امیدواریم متقاضیان هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز آخرین روز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی است و بعد از آن هیات‌های نظارت ۵۰ روز فرصت بررسی صلاحیت‌ها را دارند.

فتوحی در پایان یادآور شد: بر اساس قانون ظرف ۴۸ ساعت فرمانداران حوزه انتخابی وضعیت داوطلبین و عدم صلاحیت یا عدم احراز را بع کاندیداها اعلام کرده و فرایند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز