خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنرمندان با تولیدات فاخر به هنر انقلاب روحیه مضاعف تزریق می‎‎کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۳۶۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان با اقدامات فاخری که در عرصه انقلاب انجام میدهند، روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎‎کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعظم روانشاد امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان این اداره کل ضمن تسلیت شهید جمهور، خادم الرضا علیه السلام و همران، اظهار کرد: حضرت آیت‎الله رئیسی به عنوان دومین آلبوم رئیس جمهور شهید ایران با شهادت خود بار دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر مسیری که آغازگر آن حضرت ا و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود و ارتباط خوب و صمیمی با هنرمندان داشت. اخبار و گزارشات وزارت ارشاد گویای این مطلب قطعا هست و راه این عزیز و شهید خدمت ادامه دارد.

روانشاد ادامه داد: امیدواریم که ما خادمان نظام جمهوری اسلامی بتوانیم با تاسی از ایشان ادامه دهنده مسیر خدمت نظام و کشور عزیزمان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه صحبت‎های خود با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر نیاز به هم افزایی و تعامل داریم، اظهار کرد: این استان هنرمندان انقلابی و ارزشی فراوانی دارد که پای کار هستند و هر کجا نظام جمهوری اسلامی به وحدت این عزیزان نیاز داشته باشد با تولیدات خود و واکنش‎های فرهنگی هنری پای کار بوده‎اند.

به گفته وی نقش هنر و هنرمندان در طول انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و آثاری همچون سرودهای حماسی، آثار گرافیکی، کلیپ‎ها و بسیاری از اقدامات که در عرصه انقلاب انجام می‎دهند روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎‎کند.

روانشاد در ادامه بیان کرد: امیدواریم با یک نگاه تخصصی و راهبردی‎تر بتوانیم با هم افزایی بین بسیج و سپاه و اقدامات و رویدادهای مشترک، شاهد حفظ و ترویج ساحت مقدس فرهنگ و هنر و ارزش‎های انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز