خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ائتلاف راه سوم لیستی در مجلس معرفی نکرده است/ تکذیب لیست های جعلی معرفی شده

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۰۶

دبیر ائتلاف راه سوم، از عدم معرفی لیست ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: راه سوم فقط لیست کامل و پنج نفره مجلس خبرگان رهبری را معرفی کرده است.

مسعود مزروعی در گفت و زگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان، در خصوص وضعیت این ائتلاف در انتخابات پیش رو گفت: بر اساس جمع بندی نهایی، لیستی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه اصفهان معرفی نکرده ایم و فقط مردم را به شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب نمایندگانی شایسته و اصلح دعوت می کنیم. 

وی در خصوص برخی لیست های معرفی شده با نام راه سوم در اصفهان گفت: این لیست ها جعلی بوده و ارتباطی با راه سوم ندارد. ائتلاف راه سوم فقط در انتخابات خبرگان از حوزه انتخابیه اصفهان، لیست مشخص ارائه شده است.

مزروعی در ادامه به تشریح حضور این ائتلاف در انتخابات مجلس خبرگان حوزه انتخابیه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این ائتلاف با شعار "مجلسی از خبرگان بسازیم" و پس از بررسی‌های طولانی و موشکافانه، به لیست پنج نفره خود برای معرفی به مردم شریف استان اصفهان رسید.

وی به معرفی اسامی 5 نامزد لیست ائتلاف راه سوم در حوزه انتخابیه استان اصفهان پرداخت و گفت: حضرات آیات سید محمد علی فقیهی، محمد عمومی، عبدالرسول قاسمی، حسن شریعتی نیاسر و حمید الهی دوست به عنوان کاندیداهای این ائتلاف در استان اصفهان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز