خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

وحدت بین مسئولین در آستانه انتخابات ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۷۳

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مقطع زمانی حساسی هستیم و انتخابات را در پیش داریم، دشمن برای ما برنامه دارد؛ برای خنثی کردن این برنامه‌ها مسئولین باید اقداماتی را انجام دهند که وحدت بین مسئولین مهم‌ترین مورد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شورای اداری استان قزوین، عصر امروز با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.  

حجت‌الاسلام مجید تلخابی در این نشست گفت: کسی که مسئولیت می‌گیرد، برخی ویژگی‌ها را نیاز دارد که محبت و دلسوزی نسبت به مصالح مردم و نظام مهم‌ترین آن‌ها است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: محبت تضمین کننده این است که جامعه در سایه عدالت باشد و عدالت اجرایی شود.

این مسئول تاکید کرد: تواضع دربرابر حق یکی از موارد مهمی است که باید آن را مد نظر داشته باشیم، مدیران و مسئولین در برابر ارباب رجوع نباید، خود را به واسطه مسئولیتی که دارند بالاتر از دیگری ببینند.

وی عنوان کرد: خدمات دولت باید به درستی و متناسب با واقعیت تبیین شود، دشمن برای اختلاف افکنی بین مسئولین برنامه‌ریزی کرده و اگر دغدغه مردم و نظام را داریم انسجام نباید به هم بخورد.

تلخابی اظهار کرد: فعالیت دولت در حوزه دیپلماسی و احیای واحدهای تولیدی اقدامات قابل توجهی بوده که باید به صورت واقعی و طبیعی منعکس شود، در استان هم خروجی‌های خوبی داشتیم و امن‌ترین استان در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.

وی اضافه کرد: قزوین در زمینه مسکن رتبه دوم را کسب کرده؛ در مسکن شهری و روستایی، طرح هادی و آبرسانی هم اقدامات خوبی صورت گرفته که سدبالاخانلو و آبیک ازجمله آن‌ها است.

درمواجهه با فساد باید از نور عقلانیت استفاده کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی هم در این نشست گفت: ما انسان‌ها یک بخش عقلانی برای اندیشیدن و یک بخش ارادی برای تصمیم‌گیری داریم، امام حسین(ع) در این دو زمینه به کمک ما می‌آید که در زیارت اربعین هم به آن اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: وقتی با فساد مواجه شدیم و زمانی که قرار است تشخیص دهیم باید نور عقلانیت را در نظر داشته و بدانیم در راه امام حسین(ع) قرار داریم.

وی بیان کرد: در قرآن چند تقابل مطرح شده که مستکبران و مستضعفان؛ یهودیان مستکبر و مومنین ادیان مختلف؛ حق و باطل ازجمله آن‌ها است و درحال حاضر رسانه میدان تمام این تقابل‌ها است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: درحال حاضر که در آستانه حماسه بزرگ اربعین قرار داریم، شاهد شکست دشمن هستیم و امیدواریم این راه تا قدس و مکه و مدینه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز