خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

با ضربه زدن به‌ آیت‌ا… ‌هاشمی ‌جایگاه مجلس خبرگان آسیب می‌بیند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۸۴

تمامی فعالیتهای هاشمی در راستای حفظ و تقویت نظام بوده است.

ایلنا: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی فعالیتهای آیت الله هاشمی رفسنجانی در راستای حفظ و تقویت نظام بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله دکتر هاشم هاشم‌زاده هریسی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از گوشه و کنار سخنانی به گوش می‌رسد که عده‌ای مطرح می‌کنند برخی افراد سر‌شناس و انقلابی که تاریخ خدماتشان برای کشور و همه مردم روشن و مشخص است لیستی را برای انتخابات مجلس خبرگان تهیه کرده‌اند تا بتوانند قدرت خویش را در آنجا اعمال کنند افزود: این افراد بر این باورند که عده‌ای به قصد و انگیزه تضعیف، دست به برنامه‌ریزی‌هایی خاص زده‌اند این درحالی است که گفته‌های این افراد به حدی باورناپذیر است که نمی‌توان آن‌ها را واقعی دانست و ذهن انسان ناخودآگاه به این سمت می‌رود که شایعاتی بیش نیست.
وی گفت: کسانی که این ایده‌پردازی‌ها را انجام می‌دهند، قصدی جز ضربه زدن به‌ آیت‌ا… ‌هاشمی‌ را ندارند درحالی که نمی‌دانند ناخواسته در مسیری گام برمی‌دارند که نتیجه‌ای جز ضربه زدن به جایگاه این نهاد نخواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌ا… ‌هاشمی‌ شخصیتی اثبات‌شده برای همگان است که تمامی فعالیت‌هایشان در راستای حفظ و تقویت نظام بوده است ادامه داد: خدمات وی قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست و امام(ره) نیز فرمودند که ‌ «هاشمی ذخیره انقلاب است» پس صحبت‌ها و بحث‌هایی که برخی بدخواهان برای تخریب ‌هاشمی به‌کار می‌برند، هدفی جز همسویی با کسانی که درصدد تضعیف ارزش‌های انقلابند نمی‌تواند داشته باشد. سیاست‌های این افراد در مسیر تخریب و خدشه وارد کردن به شخصیت ‌هاشمی‌ است اما دریغ از آنکه نمی‌دانند با این هدف اشتباه، جایگاه نهاد خبرگان را زیر سوال می‌برند.
آیت الله هاشم‌زاده هریسی افزود: طرح چنین مسائلی منجر به این می‌شود که عده‌ای تصور کنند حاشیه‌هایی وجود دارد که سبب نارضایتی عده‌ای در جامعه شده است و در تلاش برای تغییر این روند هستند. باید به این افراد گفت که به هیچ‌وجه نارضایتی و تفکر منفی وجود ندارد تا در‌‌ نهایت به این ختم شود که عده‌ای کارشکنی کنند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بازگو کردن چنین سخنانی به دور از انصاف است و جزو غیر‌اخلاقی‌ترین اعمال در جامعه محسوب می‌شود. باید گفت این بیماری بطور عجیبی در جامعه در حال انتشار است و هر چند وقت یکبار افرادی هستند که می‌خواهند تنشی را در جامعه ایجاد کنند و مسائلی که ساخته ذهن آنهاست هم دستاویزی مناسب برایشان شده است. این افراد قصدی جز برهم زدن آرامشی که در جامعه حاکم شده است ندارند و درصدد منفعت‌طلبی و استفاده از شرایط هستند تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی صید کنند.
وی افزود: درحالی که به این امر آگاه نیستند که راه انتخابیشان مقصدی جز خرابات ندارد و در‌‌ نهایت منجر به صدماتی به کل جامعه خواهد شد که هیچ فردی نمی‌تواند از آن مصون بماند. ممکن است این افراد باور داشته باشند که گفته‌هایشان در جهت حمایت و تقویت است اما به بیراهه می‌روند و نتیجه‌ای عکس آنچه در ذهنشان می‌گذرد به دست خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز