خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر میراث‌فرهنگی کشور؛

رئیس و اعضای شورای فنی میراث‌فرهنگی قزوین منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۱۷

با حکم قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، رئیس و اعضای شورای فنی استان قزوین منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، علیرضا خزائلی، احسان نورانی، سیدمهدی مجابی، مهرزاد پرهیزکاری، حمیده چوبک، ابراهیم محمدزاده، افسانه جبرئیل‌زاده، الهام حاجی‌ملکی و علی‌حسن ظاهری به‌عنوان اعضای شورای فنی میراث‌‎فرهنگی قزوین منصوب شدند.

شورای فنی میراث فرهنگی هر استان متشکل از مدیرکل استان (رئیس شورا)، معاون میراث‌فرهنگی استان (دبیر و عضو شورا) و جمعی از کارشناسان متخصص و مجرب این حوزه و در برخی موارد معماران تجربی است که بنا بر وسعت و حجم فعالیت هر استان،‌ تعداد اعضا متغیر است.

این شورا به منظور نظارت هدف‌مند و یکپارچه، بررسی‌های دقیق کارشناسی و اخذ تصمیم در قالب قوانین و مقررات موجود و استفاده از خرد جمعی برای نظم‌دهی و اجرایی‌کردن وظایف وزارت‌خانه در حفاظت و صیانت قانون‌مند از آثار تاریخی غیرمنقول ثبت‌ شده در فهرست آثار ملی و سایر موضوعات ذی‌ربط تشکیل شده است.

عمده فعالیت این شورا بررسی و اظهارنظر اولیه در مواردی همچون تطابق شرح خدمات مصوب کمیته فنی معاونت میراث‌فرهنگی کشور با شرایط ویژه آثار تاریخی، تدوین دستورالعمل‌های پیشنهادی به‌منظور حسن انجام وظایف شورای فنی استان در حد اختیارات؛ بررسی و اظهارنظر اولیه درباره ضوابط طرح‌های تهیه‌ شده در ارتباط با آثار تاریخی‌فرهنگی؛ بررسی و اظهارنظر اولیه در خصوص طرح‌های شهری و روستایی و همچنین بررسی و اظهارنظر اولیه درباره گزارش‌های کارگاه‌های مرمتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز