خبرگزاری کار ایران

افتتاح خط تولید ۲ واحد صنعتی در قزوین با حضور معاون وزیر صمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۷۲

خط تولید ۲ واحد صنعتی روز چهارشنبه با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در استان قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون صنایع عمومی وزارت صمت روز چهارشنبه به منظور بازدید از چند واحد تولیدی به استان قزوین سفر کرده است.

برادران در این سفر، خط تولید یک واحد صنعتی در حوزه تولید سینک ظرفشویی، فر گازی توکار و خوراک پزی را در شهرک صنعتی لیا افتتاح کرد.

این واحد تولیدی با ۶۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر در منطقه را فرآهم کرده است.

ظرفیت تولید این واحد صنعتی، ۱۰۰ هزار دستگاه سینک و ۱۰۰ هزار دستگاه فر گاز در سال است.

معاون وزیر صمت در ادامه سفر خود همچنین خط تولید یک واحد تولید اجاق گازهای ماکرویو و جارو برقی خشک در شهرک صنعتی کاسپین یک را مورد بهره برداری قرار داد.

برای راه اندازی این واحد تولیدی ۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ایجاد اشتغال برای ۹۰ نفر فرآهم شده و ظرفیت تولیدی سالانه آن نیز ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دستگاه است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت همچنین در ادامه سفر خود از یک واحد تولیدی فعال در حوزه تولید انواع یخچال و فریزر خانگی، کولر آبی، ماشین لباسشویی و جارو برقی استان قزوین واقع در شهر صنعتی البرز نیز بازدید کرد.

این واحد برای حدود ۶۰۰ نفر اشتغالزایی کرده و برای به روز رسانی محصول ماشین لباسشویی و تولید یخچال جدید خود نیازمند تسهیلات سرمایه ثابت به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان است.

معاون وزیر صمت در ادامه از یک شرکت فعال در زمینه تولید انواع نخ در شهرک صنعتی لیا نیز بازدید به عمل آورد.

این واحد تولیدی در سال ۸۴ به بهره برداری رسیده برای ۶۴۱ نفر نیز در منطقه اشتغالزایی کرده است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ادامه سفر یک روزه خود به قزوین، ضمن بازدید از چند واحد تولیدی، دیدار با فعالان صنعتی را نیز در برنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز