خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ورزش صورت گرفت؛

ارسال تجهیزات ورزشی برای 25 خانه روستایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۰۷

ارسال کاروان تجهیزات ورزشی برای ۲۵ خانه روستایی قزوین روز پنجشنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم که در محوطه استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سال قبل ۱۰۳ خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شدند و قزوین از این لحاظ هم طراز استان های تیپ یک کشور عمل کرد.

عباس علایی مقدم افزود: تا پایان سال نیز تجهیز ۱۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر در برنامه قرار گرفته است که نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می کند.

وی اضافه کرد: دهیاران، بخشداران و فرمانداران در این طرح برای اهدای فضای مناسب برای راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی همکاری و هماهنگی خوبی داشتند که باید از اهتمام آنها در این زمینه تشکر کرد.

علایی مقدم افزود: تاکنون ۱۰ طرح ورزشی در سطح استان آماده بهره برداری شده‌اند که پنج مورد آنها در روستاها قرار دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین در ادامه تکمیل ۳۵ طرح ورزشی دیگر استان در دستور کار قرار دارد که ۱۵ مورد آنها در روستا واقع شده اند.

وی افزود:توسعه خانه های ورزش روستایی و تخصیص اعتبارات ارزش افزوده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در باب ورزش همگانی و قهرمانی داشته است و باید از همکاری همه مسئولان در این زمینه تشکر کنیم.

 حدود ۶۳۰ روستای استان قزوین داری دهیاری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز