خبرگزاری کار ایران

فردا انجام می‌شود؛

سفر معاون وزیر ورزش به قزوین/ حضور در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۶۴

معاون وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی به استان قزوین سفر می‌کند.

سعید میرعزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به منظور حضور در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی که برای نخستین بار به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، به این استان سفر می‌کند.

وی از افتتاح سالن تیراندازی شهر محمدیه شهرستان البرز استان قزوین با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی خبر داد و افزود: معاون وزیر ورزش همچنین در نشستی، با استاندار قزوین دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مدیر روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: مراسم بدرقه تجهیزات 25 خانه ورزش روستایی استان قزوین با حضور توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و دیگر مسئولان استان اجرا می‌شود.

میرعزیزی اضافه کرد: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی برای نخستین بار به میزبانی استان قزوین، در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز