خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

اولین جشنواره ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۸۸

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ثبت نام ایده‌های برتر برای شرکت در اولین جشنواره ملی ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین در استان قزوین آغاز شده و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا پنجم بهمن ارائه دهند.

به گزارش ایلنا، وحید انتظاری با اشاره به جشنواره کارآفرینان استان گفت: جشنواره ایده‌های اشتغالزا و کارآفرینی به منظور ایجاد و تثبیت اشتغال و شناخت فرصت‌های ویژه شغلی و ایده پردازان خلاق در استان برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال کارآفرینی و نوآوری، شناسایی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینانه، تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی، تشکیل بانک اطلاعاتی از صاحبان ایده و توسعه و ترویج ایده پردازی و ایده پروری از جمله اهداف این جشنواره است.

وی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره همچنین به فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‌های برتر اشتغالزا و عملیاتی کردن آن‌ها،  ایجاد بستری امن جهت ارائه ایده‌های جدید و نوآورانه، شناخت فرصت‌های ویژه اشتغال در مناطق مختلف و ایجاد اشتغال پایدار کمک می‌کند.

این مسئول ادامه داد: ایده‌های ارائه شده باید به صورت یک مدل یا الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص یا در سطح ملی باشد.

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان، اشتغال روستایی، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال معلولان، اشتغال معتادان بهبود یافته و زندانیان آزاد شده از جمله محوریت‌هایی است که علاقمندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

انتظاری گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.karafarinanebartar.mcls.gov.ir  تا پنجم بهمن ماه برای ثبت نام ایده‌های خود اقدام کنند تا بعد از بررسی‌های استانی و کشوری در مراسمی با حضور مسئولان مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز