خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

اجرای طرح ملی باشگاه کارآفرینان نوجوان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۸۰

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اجرای طرح ملی باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان قزوین به منظور تربیت نیروهای خلاق از بین افراد گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و تحقق کارآفرینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید انتظاری با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور هماهنگی در اجرای این طرح در استان، جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل  آموزش فنی و حرفه‌ای و مدیرعامل موسسه خانه مهر علوی قزوین به عنوان مجری طرح برگزار کردیم.

معاون اشتغال اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد برنامه اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان در گروه سنی یاد شده در دو گروه پسران و دختران در شهر قزوین برگزار شود و اقدامات لازم به منظور استعدادیابی دانش آموزان جهت شرکت در یک دوره ۱۸ ماهه انجام گیرد.

انتظاری با اشاره به اهداف این طرح، گفت: تربیت نسل آینده کارآفرینان نوآور کشور با تکیه بر تفاوت‌های فردی، استعداد و علایق منحصر به فرد دانش آموزان، پرورش نوجوانان متناسب با توانایی‌ها و استعدادهای آنها و رفع مشکل بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: این دوره ۱۸ ماهه به شکل فرابخشی با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های عضو برگزار می‌شود و رونمایی از این طرح در روز اول آذرماه مقارن با هفته جهانی کارآفرینی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز