خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی سیاست مهم دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۲۵

وزیر کشور با بیان اینکه توسعه خوابگاه‌های دانشجویی برای دانشجویان مجرد و متأهل یکی از سیاست‌های مهم دولت است، گفت: توسعه خوابگاه‌های دانشجویی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به خوبی پیگیری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و در مراسم بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی این استان، افزود: نگاه ویژه دانشگاه‌های کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان، در فرایند ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش ظرفیت‌های رفاهی دانشگاه‌ها از اقدامات مهم در راستای رفاه دانشجویان به شمار می‌رود، ادامه داد: دانشگاه‌ها باید برای آسایش دانشجویان، ظرفیت‌های رفاهی از جمله خوابگاه‌های دانشجویی را توسعه دهند. خوابگاه‌های دانشجویی قطعاً در تمامی دانشگاه‌ها توسعه پیدا خواهد کرد.

وزیر کشور اظهار داشت: امروز 2 خوابگاه دانشجویی با اعتبار 1180 میلیارد ریال در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. خوابگاه دانشجویان مجرد با ظرفیت 250 نفر که این خوابگاه قابل افزایش تا 350 نفر است و خوابگاه سرای متأهلی با 19 واحد، پروژه‌های خوابگاهی است که در این مراسم به بهره‌برداری رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز